Thursday, August 12, 2010

Present..Prasan

Hari ni kelas..ngan Dr Z....Kak Bani, Kak Hanis n Amil present..cam biasa semua org bagi yang terbaik...present yang terbaik..tapi kalu filem mmg dah over run la..input melimpah ruah gitu..aku ok je..tapi ada adik ni..tak yah bagi nama la..aku gelar dia AK..aku je tahu maknanye biarlah rahsia..emm prasan ..suka buat org naik hangin..kalu pandai pun tak yah lah nak show sangat..ada satu pepatah melayu..kalau padi semakin tunduk semakin berisi...selebihnya aku dah lupa tapi maknanya kalu kita dah penuh ilmu di dada tu..semakin berhemah orangnya..tapi aku nak kata dia pun  tah2 aku pun sama..sbb yang buat penilaian adalah orang lain..nnt kata org sendiri pun 2x5 ish...dijauhkan la...buat adik tu aku doakan dia sedar kita kena hormat hati dan perasaan orang lain..at least try to appreciate others..by keeping your mouth shut..hahaha macam la dia akan baca blog aku..kalu dia tahu pun ada aku kesah...for Kak Bani's n Gangs memang mantob....

1 comment:

  1. I likeeee... janji bukan adik Izan muahahaha! coz aku kesahhhh... ;P

    ReplyDelete